Conferència d' Alexandra Massoni "Il·lusió onírica o la limitació de la imaginació: La tardor barcelonina i El nuevo Pascual"

24/04/2019 - 18:00
    El Círcol (Pl. de La Vila, 19. Martorell)

Des de la Fundació Francesc Pujols os animem a assistir a la primera de les conferències de la programació de  "Redescobrint Pujols" que us durà a terme des de l'Ajuntament de Martorell al llarg d'enguany. Aquesta primera conferència "Il·lusió onírica o la limitació de la imaginació: La tardor barcelonina i El nuevo Pascual" anirà a càrrec d'Alexandra Massoni.

Animeu-vos-hi!