Ruta literària de Francesc Pujols

23/04/2017 - 12:00
    La vila. Martorell

La ruta literària de Francesc Pujols ofereix un recorregut per la Vila de Martorell, concretament pels indrets més significatius freqüentats per l’escriptor i filòsof de la Torre de les Hores. Francesc Pujols el 1926 es va instal·lar definitivament amb la seva família a la Torre de les Hores, on va viure fins que va morir a l’any 1962.

Itinerari:

1.    Plaça de l’Església: el tenor Josep Palet, admirat pel seu amic Francesc Pujols, va néixer en aquesta plaça el 1877.

2.    El Círcol: antiga seu del Círcol Democràtic Recreatiu (1917), que va ser un dels espais de tertúlia més rellevants de Martorell, freqüentat per Francesc Pujols, on va compartir impressions amb personatges tan il·lustres de l’època com Josep Pla.

3.    Plaça de les Hores: la Torre de les Hores rep el seu nom per aquesta plaça.

4. Torre de les Hores: va ser la residència familiar de Francesc Pujols i actualment és la seu de la Fundació Francesc Pujols.

Dia i hora: 23 d’abril, a les 12 hores

Punt de trobada: plaça de l'Església

Durada estimada: 1,5 h

Per a tots els públics

Aforament limitat: 20 persones

Més informació i inscripcions:

Biblioteca Martorell

Av. de les Mancomunitats Comarcals, 13, 08760 Martorell, Barcelona

Horari: dimarts a dissabte de 10.00–14.00 h i de dilluns a divendres de 16.00–20.30 h

A/e: jcanals@martorell.cat

Organitza: Ajuntament de Martorell i Fundació Francesc Pujols.

En cas de pluja, s'ajornarà la data de la ruta.