Conferència "Redescobrint Palet" a càrrec de Jaume Tribó i Aleix Palau.

07/06/2017 - 19:00
    Torre de les Hores

La Fundació Francesc Pujols se suma a la commemoració de l'Any Palet a Martorell amb la conferència Redescobrint Palet, a càrrec de Jaume Tribó i Aleix Palau.

L'acte tindrà lloc el dimecres 7 de juny, a les 19 hores, a la Torre de les Hores.

L’apuntador del Gran Teatre del Liceu, Jaume Tribó, i el periodista musical Aleix Palau, descobriran els detalls de la vida i la carrera del tenor Palet a través del seu llegat discogràfic i de les anècdotes que han arribat fins als nostres dies.

Us hi esperem!