Catalunya llegeix Francesc Pujols

15/09/2012 - 19:00
    Plaça Reial, Barcelona

El dissabte 15 de setembre, a les 19.00 hores, tindrà lloc a la Plaça Reial de Barcelona l'acte:

CATALUNYA LLEGEIX FRANCESC PUJOLS

consistent en la lectura de textos de Francesc Pujols, i sobre ell, de la mà de personatges coneguts del món de la cultura catalana: Francesc Cabana, Francesc Canosa, Montserrat Carulla, Roc Casagran, Muriel Casals, Enric Casasses, Oriol Izquierdo, Roger Mas, Fèlix Pons, Lluís Soler, etc.  Conduirà l'acte Eduard Pujol, martorellenc, periodista i actual director de Rac 1.

Perquè a la plaça Reial?

Francesc Pujols va néixer el dia 11 d’agost de 1882, a la casa número 10 –tercer pis, segona porta- de la plaça Reial de Barcelona. A una de les columnes, davant l’edifici on va néixer, hi ha una placa commemorativa que es va fer amb motiu del centenari del seu naixement, l’any 1982, per Josep M. Subirachs i que reprodueix la cèlebre frase pujolsiana: “El pensament català rebrota sempre i sobreviu als seus il·lusos enterradors”.

Desplaçament des de Martorell:

S'ha organitzat un autocar amb sortida des de Martorell. Tots aquells que hi estigueu interessats us podeu apuntar a la Fundació Francesc Pujols del 3 al 12 de setembre, ambdós inclosos, trucant al telèfon: 937751047 o bé escrivint al correu adm@fundacio-francescpujols.cat

Preu: 5 €.

Places limitades.