L'escala de la vida. La filosofia a través del la cobla

20/07/2012 - 22:00
    Torre de les Hores (c. Mur, 63. Martorell)

El proper dia 20 de juliol, a les 22.00 h, tindrà lloc a la Torre de les Hores l'espectacle: L'escala de la vida. La filosofia a través de la cobla a càrrec del Conjunt Badabadoc i la Cobla Sant Jordi, sota la batuta de David Esterri.

Amb la col·laboració de la secció infantil de la Coral Ars Nova de Martorell: Mireia Navarro, Irene Sánchez, Dani Toca, Mònica Toca, Andrea Rovira i Maria Rovira.

A partir d'avui, dia 6, i fins el 20 de juliol, podeu comprar les entrades anticipades als següents llocs:

-Torre de les Hores: c/ Mur, 63 - Martorell.

-Bar Restaurant "Al Passeig" (L'Entrepà): Passeig de Catalunya s/n - Martorell.

-Llibreria Miró: c/ Francesc Santacana, 12 - Martorell.

Venda d'entrades a taquilla (Torre de les Hores). Dia 20 de juliol, una hora abans de l'espectacle (21.00 h).

Per més informació podeu trucar a la Fundació Francesc Pujols: 93-775.10.47.

El preu de l'entrada és de 10 €.

Aforament limitat a 150 persones.

No us ho podeu perdre!

FUNDACIÓ FRANCESC PUJOLS