Concert: Roger Mas en quartet

30/06/2012 - 22:00
    Torre de les Hores (c/ Mur, 63 - Martorell)

El proper dia 30 de juny, a les 22.00 h,  tindrà lloc a la Torre de les Hores el concert: Roger Mas en quartet.

A partir d'avui, dia 5, i fins el 29 de juny, podeu comprar les entrades anticipades  als següents llocs:

-Torre de les Hores: c/ Mur, 63 - Martorell.

-Bar Restaurant "Al Passeig" (L'Entrepà): Passeig de Catalunya s/n - Martorell.

-Llibreria Miró: c/ Francesc Santacana, 12 - Martorell.

Venda d'entrades a taquilla (Torre de les Hores). Dia 30 de juny. Una hora abans del concert (21.00 h).

Per més informació podeu trucar a la Fundació Francesc Pujols: 93-775.10.47.

El preu de l'entrada és de 10 €.

Aforament limitat a 200 persones.

En cas de pluja el concert es farà a la Casa de Cultura de la Vila (c/ Francesc Santacana, 13 - Martorell).

No us ho podeu perdre!

FUNDACIÓ FRANCESC PUJOLS