Presentació del volum 11 de l'Obra completa d'Artur Bladé Desumvila a Martorell

24/02/2012 - 19:00
    Torre de les Hores (c/ Mur, 63 - Martorell)

El proper divendres, dia 24 de febrer, tindrà lloc a la Torre de les Hores la presentació del volum 11 de l'Obra completa d'Artur Bladé Desumvila: Cicle de biografies III. Geografia espiritual de Catalunya. Segons les teories de Francesc Pujols i Francesc Pujols per ell mateix.

La presentació anirà a càrrec de Xavier Garcia, coordinador de l'Obra completa d'A. Bladé Desumvila, i tot seguit hi haurà una taula rodona amb Artur Bladé Font, fill de l'autor, Frederic Ribas i Anton M. Espadaler, coneixedors de l'obra de Bladé i Pujols.

Volum_11_Blad__MARTORELL.pdf