Presentació del volum 11 de l'Obra completa d'Artur Bladé i Desumvila: Cicle de biografies III. Geografia espiritual de Catalunya. Segons les teories de Francesc Pujols i Francesc Pujols per ell mateix.

19/01/2012 - 19.30
    Sala Oriol Bohigas de l'Ateneu Barcelonès (C/ Canuda, 6 - Barcelona)

El dijous, dia 19 de gener, tindrà lloc a l'Ateneu Barcelonès la presentació del volum 11 de l'Obra completa d'Artur Bladé i Desumvila: Cicle de biografies III. Geografia espiritual de Catalunya. Segons les teories de Francesc Pujols i Francesc Pujols per ell mateix.

Aquest onzè volum de l'Obra completa d'Artur Bladé i Desumvila reuneix dos llibres (Geografia espiritual de Catalunya i Francesc Pujols per ell mateix) dedicats a compendiar la figura humana i l'obra filosòfica -la vida, en definitiva- del poeta, pensador i home d'art que fou Francesc Pujols i Morgades (Barcelona 1882 - Martorell 1962).

La presentació anirà a càrrec del Conseller de Cultura, Ferran Mascarell; del president de la Diputació i President de la Fundació Francesc Pujols, Salvador Esteve; Artur Bladé i Font, fill de l'autor; Xavier Garcia, coordinador de l'Obra Completa d'A. Bladé Desumvila, i Anton M. Espadaler, coneixedor de l'obra de Bladé i de Pujols.

Us hi esperem!