Presentació de l'Anecdotologi de Francesc Pujols, d'Isidre Clopas

02/07/2010 - 19:30
    Sala Verdaguer. Ateneu Barcelonès (C. Canuda, 6. Barcelona)

El proper divendres, dia 2 de juliol, tindrà lloc a l'Ateneu Barcelonès la presentació de la reedició del llibre d'Isidre Clopas: Anecdotologi de Francesc Pujols.

La presentació anirà a càrrec de Francesc Canosa, autor del pròleg; Assumpta Clopas, filla de l'autor; Josep M. Vall, editor i Salvador Esteve, president de la Fundació Francesc Pujols.

Marius Garcia, membre de la Fundació Francesc Pujols, recitarà una selecció d'anècdotes pujolsianes contingudes al llibre.