Conferència i exposició

09/11/2007 - 18:30
    L'Enrajolada, Casa-Museu Santacana (C/ de Santacana, 15. Martorell)

El divendres, dia 9 de novembre, a les 18.30 h., tindrà lloc a l'Enrajolada (Casa-Museu Santacana) la conferència: Xavier Nogués i Francesc Pujols, una amistat, a càrrec de Joan Isart, arquitecte, crític d'art i patró de la Fundació Francesc Pujols.

Seguidament tindrà lloc la inauguració de l'exposició: Francesc Pujols, l'home i la imatge, a càrrec de Ferran Balanza, historiador i coordinador de Museus de Martorell. L'exposició romandrà oberta al públic fins el dia 9 de desembre de 2007.